۱۳۹۲ آبان ۳, جمعه

پروژه نجات جمهوری اسلامی توسط روحانی و کلید معروفش کلید خورد

از ابتدای پیدایش این رژیم و خصوصا از زمان به قدرت رسیدن خامنه ای تا به حال سابقه نداشته که رهبر چندین بار و در سخنرانی های مختلف عنوان کند که رئیس جمهور اختیار تام دارد اینبار حتی از جمله معروفش که میگوید مگر آنکه ... هم استفاده نکرد چرا؟ پاسخ فقط یک جواب دارد روحانی کاری را انجام میدهد که از او خواسته شده او سالهای متمادی در کمیته امنیت ملی یاد گرفته که چگونه اصل هدف را پنهان نگاه دارد و با بازی کردن با کلمات  اطرافیان را تحت تاثیر حرفهایش قرار دهد خامنه ای اینبار مار خوش خط و خالی را به میدان فرستاده تا  نه تنها از این طریق کرسی پادشاهیش را حفظ کند بلکه کل نظام را از خطر سقوط نجات دهد حال با هر ابزاری که ممکن باشد حتی پاچه خواری آمریکا ! آخوندهای شیعه برای این طور اقدامات خود دستورات شرعی هم دارند تقیه یعنی دروغ گفتن دروغ بگوئید تا دین حفظ شود به بهانه حفظ دین هر دروغی را میگویند و فردا اگر از آنها پرسیده شد که چرا دروغ گفتید میگویند ما تقیه کردیم دین ما چنین میگوید حتی در مورد بمب اتم هم که میگویند در دین ما ساختن چنین بمبی حرام است فردا که ساختند میگویند در دین ما آمده است که برای مقابله با دشمن باید خود را از نظر نظامی به پای دشمن برسانیم ما بمب را ساخته ایم ولی استفاده از آن را حرام میدانیم مگر آنکه دین خدادر خطر باشد و...
خلاصه اینکه سرتان را بدرد نیاورم به روحانی دلخوش نباشید که این بار روحانی و خامنه ای و خاتمی و اسهال طلب و غیر اسهال طلب همه و همه دست به یکی کردن که به هر قیمتی شده رژیم را سرپا نگاه دارند حتی مهندس موسوی هم میگفت جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر... چرا؟ چون تمام این نیروها چه چپی و چه راستی که در بدنه این نظام فعالیت میکنند در صورت تغییر رژیم کسی به آنها هیچ پست و مقامی نخواهد داد مگر عده معدودی که مردم آنها را مردمی میدانند برای همین اولویت همه آنها در وهله اول حفظ نظام است حال به هر قیمتی که باشد بنابراین در شرایط بسیار بد اقتصادی و سیاسی مهره خوش خط و خال جدیدی را رژیم برای پیچاندن جهانیان و البته  مردم ایران بر سر کار آورد به نام روحانی.
امروز به دختر مهندس موسوی هتاکی و بی حرمتی شد ببینید روحانی در این مورد چه موضعی خواهد گرفت از قبل میدانم که روحانی در این مورد به صورت شفاف هیچ حرفی نخواهد زد اگر هم چیزی بگوید بدون نام بردن از کسیخواهد گفت برای آنکه دهان من و شما را ببندد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

ظاهرا شما آدم بد بینی هستید و درد سنگینی را تحمل می کنید خدا نجادت دهد

ناشناس گفت...

در اینکه آخوندا به درد لای جرز نمیخورن شکی نیست ولی منظورت از آخوندای شیعه چی بود؟
یعنی آخوندای سنی خیلی آدم حسابی ان که فتوای بریدن سر آدما رو میدن؟

جمع کن این حرفا رو .

تو خودت از عوامل ارتجاعی.

محمد یوسفی گفت...

من آدم بدبینی نیستم اونروز جوابتونو ندادم تا زمان یه سری سوالو خودش بهتون جواب بده که امیدوارم اگر کمی عاقل باشید حتما متوجه نقش این آقا شده اید و اما در مورد استفاده از آخوند شیعه به عرض شما برسونم بنده نه سنی را قبول دارم و نه شیعه را شما بیا حقانیت اسلام را برای من ثابت بعد سر سنی و شیعه اش با من چانه بزن خدایی که با بنده اش در یک غار سخن میگوید به کار من نمی آید آن خداباشد برای شما من حتما خدای یکتای خودم را دارم و کلی هم مخلصشم .