۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

پشت پرده حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات فرمایشی ،هاشمی میخواهد حسن نیت خود را به رهبر نشان دهد

مراقب باشیم  حضور رفسنجانی در انتخابات به توافق رهبر بوده آنهم رهبری که با رفسنجانی به شدت مشکل داشته است و دارد پس به نظر شما چرا رهبر رضایت داد تا رفسنجانی در انتخابات شرکت کند به نظر من رفسنجانی برای اینکه حسن نیت خود را به رهبر نشان دهد به خامنه ای وعده داده است که من در انتخابات شرکت میکنم که شرکت من در انتخابات میتواند بسیاری از ایرانیان را به پای صندوق رای بکشاند و از این طریق آبروی بر باد رفته نظام را دوباره احیا کنیم از طرفی به رهبر به طور حتم گفته است شما هر کس را که مایل بودید از صندوق در آورید من هیچ اعتراضی نخواهم کرد و از مردم هم خواهم خواست که به نتیج آرا احترام بگذارند تا از این طریق حسن نیت خود را به رهبر و نظام نشان دهد  .
به نظر بنده فقط با این توافق ننگین است که امکان رضایت دادن رهبر برای حضور هاشمی در انتخابات فراهم شده است وگرنه خامنه ای به خوبی میداند که ایران آبستن حوادث است و مردم منتظر یک بهانه هستند تا به شکلی اتحادی بین مردم بوجود آید و این بار مردم آبدیده تر هستند از قبل میدانند چه میخواهند و چه باید بکنند فلذا خامنه فقط با چنین توافق ننگینی حاضر شده است تا راه را برای رفسنجانی باز کند و چه بسا برای او تبلیغ هم بکند فلذا باید مردم را از این نوع دسیسه ها آگاه کرد مردم نباید در انتخابات شرکت کنند حتی اگر خود موسوی یا حتی رضا پهلوی هم کاندید شود چرا که کار از پایه خراب است تا این نظام وجود دارد تمام رویاهای ما فقط خیالبافیست .

هیچ نظری موجود نیست: