۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

برام ثابت شد که ایرانیها رسما گروگان هستند، 7 میلیون چک ضمانت برای رفتن به دوبی!!

چند روز قبل با یکی از دوستان تصمیم گرفتیم که ایام عزاداری  ارتحال امام راحل را در کازینوهای دوبی برگزار کنیم به همین مناسبت با چند آژانس مسافربری تماس گرفتم و تقاضای بلیط برای 12 خرداد کردم و از خانم منشی خواستم تا مرا در جریان مدارکی که باید به آنها تحویل دهم بگذارد ایشان بعد قرائت تک تک مدارکی که باید تحویل میدادم فرمودند: در ضمن هفت میلیون تومان چک ضمانت هم که چک خودتان نباشد و بابت هم نداشته باشد باید به ما بدهید با تعجب گفتم خانم محترم قبلا که از این خبرا نبود این چک ضمانت برای چیه ایشان هم فرمودند برای اینکه شما برگردید و اگر برنگردید این چک پاس خواهد شد به ایشان گفتم یعنی رسما میفرمائید ما گروگان هستیم آیا نمیتوانیم کشورمان را ترک کنیم در ضمن شما از کجا میدانید که بنده برنخواهم گشت شاید بعد از 5 سال برگشتم چون سر تاریخی که بلیط برگشت گرفته بودم برنگشتم شما مجازید 7 میلیون تومان پول مرا بالا بکشید این چه قانون مسخره ایست شاید کسی به کشور خارجی رفت و در آنجا با کسی درگیر شد و به سه ماه زندان محکوم شد تمام خسارات مالی که آن فرد به خاطر زندان رفتن پیش بینی نشده اش متحمل میشود یک طرف این 7 میلیون هم مفت چنگ شما واقعا کسی که این قانون را گذاشته یا ایرانی نبوده یا با ایرانی جماعت خصومت و کینه دیرینه داشته است آخه کدام ایرانی نامردی در حق هموطن خود چنین ظلمی را روا میدارد ... خلاصه آنجا بود که فهمیدم راستی راستی گروگانیم و خودمان هم خبر نداریم، باورتون نمیشه؟ به آژانس های مسافرتی شیراز زنگ بزنید تا همه چیز دستتان بیاید البته توجه داشته باشید من نمیخواستم با تور بروم فقط تقاضای بلیط رفت و برگشت داشتم .

هیچ نظری موجود نیست: