۱۳۹۲ فروردین ۲۵, یکشنبه

آیا تا کنون توسط ماموران رژیم شکنجه شده اید ؟ اگر برای رهایی از شکنجه بیشتر شکنجه گر را به چیزی قسم داده اید چه پاسخی شنیده اید؟



بسیاری از شما یا یکی از دوستان یا اقوامتان در چنین شرایطی قرار گرفته اید وقتی بازجو(بخوانید شکنجه گر)را قسم داده اید که دست از شکنجه بیشتر بردارد چه پاسخی شنیده اید؟ آیا آنچه شنیده اید باعث تعجب شما نشده است؟ اما بگذارید من تجربه شخصی خودم را بگویم آنچه که بر من و دوستانم گذشت ما 9 نفر بودیم که متاسفانه فقط دو نفر زنده ماندیم یکی  به دلیل اینکه  توانایی گرفتن وکیل شخصی را داشت  و من هم به دلیل اینکه از پیچ و خم قانون و دادگاه تا حد زیادی اطلاع داشتم من میدانستم قاضی برای حکم دادن نیاز به اعتراف صریح متهم  و یا پذیرفتن آنچه دربازجویی گفته است در دادگاه دارد فلذا بنده با گفتن حرفهایی به میل شکنجه گر در بازجویی و تکذیب آن سخنان (بخش عمده حرفهایم) در دادگاه و عنوان کردن اینکه بنده تحت شکنجه این سخنان را گفته ام  محکوم به 12 سال  حبس  شدم و و بقیه دوستانمان هم اعدام شدند روحشان شاد و یادشان گرامی باد .
 اما آنچه که باعث شد این مطلب را بنویسم سخنانی بود که بین من و دوستام با شکنجه گران در حین بازجویی و تحت شکنجه قرار دادن ما رد وبدل میشد و پاسخهایی که میشنیدیم به شدت باعث تعجب ما میشد  و هنوز هم که یادم میاید مجبات تعجب مرا فراهم میآورد اما چند روز قبل در فیسبوک  در صفحه  خدا ناباوران چرخی میزدم  که یاد  آن روزها افتادم و یادم هست گاهی آنقدر شکنجه غیر قابل تحمل میشد که  برای بازجو یا همان شکنجه گر که واژه مناسبتری هست  خدا  و دیگر مواردی که به خیال خود میپنداشتیم برای آنها تقدسی دارد واسطه قرار میدادیم که دست از اذیت و آزارو شکنجه بردارد  پاسخی که از شکنجه گر میشنیدیم  برایمان قابل باور نبود  کما اینکه در آنروزگار من میپنداشتم هم اکنون خداوند به خشم میآید و این مردک را از روی کره زمین محو میکند  او در پاسخ ما میگفت : خدا ؟ پیغمبر؟ قرآن؟ ها ها ها ها !!! جک نگو اینجا اینهایی که گفتی اصلا وجود نداره خودم خدا هستم خودم قرآن هستم خودمم پیغمبرم !! گاهی هم که عصبانی تر میشد میگفت ر...دم تو دهن اون پیغمبری که میگی !!
این پاسخها از آن جهت شنیدنش برایم تعجب آور بود که در آنروزها ماه رمضان بود و چه خوشبخت بودیم که لحظه افطار میرفتند که به شکم های صاحب مرده اشان برسند از کسانیکه روزه میگرفتند و یا تظاهر به روزه داری میکردند شنیدن چنین سخنانی مایه تعجب هم بود به هیچ شکلی نمی توانستم اینها را کنار هم قرار دهم اما امروز میتوانم جوابی برای آنچه آنروزها باعث تعجبم میشد داشته باشم من امروز فقط به یک نتیجه رسیده ام و آن اینکه تمام سردمداران رژیم اسلامی ایران که گردانندگان اصلی این رژیم هستند و همینطور بسیاری از زندانبانان و شکنجه گران این رژیم همه اعتقادی یکسان دارند آنها هیچ کدامشان به خدا و قرآن و همه آن خزعبلات دیگری که مدعی اعتقاد به آن هستند را ندارند اگر نماز میخوانند اگر روزه میگیرند (روزه یعنی اینکه جلوی کسی چیزی نمیخورند تا مبادا زیر دستان اعتقادشان از خدا و پیامبر امام زمان برگردد اینها نیاز دارند که همه زیر دستانشان راسخانه و از ته دل به این چیزها معتقد باشند)فقط و فقط برای تظاهر است برای اینکه احمقها و ساده دلان که زیر دستشان کار میکنند دست از این اعتقادات برندارند چرا که با همین خزعبلات مردم  را میفریبند با همین خزعبلات احمقی را وامیدارند تا به هموطن خود تیراندازی کنند من با توجه به تجربه ای که دارم با اطمینان کامل میگویم که اساس این رژیم اصلا اسلام نیست حتی خدا را نیز باور ندارند البته منظورم این نیست که همه آنها اینطور هستند بلکه گردانندگان اصلی این حکومت اعتقاد به هیچ چیز ندارند جز اینکه به هر قیمتی خود را در قدرت نگاه دارند کما اینکه اگر هم به اسلام معتقد باشند اسلام هم دینی نیست که در آن حقوق بشر معنایی داشته باشد حتی حقوق خود فرد مسلمان هم در این دین پایمال و لگد مال شده است به شعور و فهم انسانها توهین شده است فرد مسلمان بارها توسط دین خود تحقیر میشود کاش روزی در تمام دنیا قانون انسانیت جزو اعتقادات ملتها باشد و هر کس دلش خواست در پستوی خانه اش هر چیزی را که میخواهد بپرستد و در جهت تحمیل عقیده خود بر دیگران بر نیاید شاید آنروز ما طعم آزادی را چشیدیم.
شما هم اگر تجربه ای در این مورد دارید بنویسید تا دیگران هم استفاده کنند .

۵ نظر:

ناشناس گفت...

من دوست ندارم خاطرات تلخمو یادآوری کنم ولی با اجازه میخوام نوشته شمارو در لینک خودم بزارم خیلی جالب بود.!

ناشناس گفت...

aghaye mohtaram shoma ke az pich o khamhaye ghanoon sar dar miavordi, chera be doostat nagofti ke oona edam nashan!?

محمد یوسفی گفت...

در پاسخ به ناشناس باید عرض کنم : مادر زمان بازدداشت از هم جدا بودیم ، البته اگر هم با هم بودیم با توجه به رفتاری که از آنها در دادگاه دیدم و سخنانی که میگفتند که اصلا پایه و اساسی نداشت یعنی همان خزعبلاتی که بازجویان از آنها خواسته بودند را تکرار میکردند اگر هم من میتوانستم به آنها بگویم چنین نکنید به حرفم توجهی نمی کردند چرا که به خیال خود باور داشتند قاضی و بازجو به آنها کمک خواهند کرد دو بار بنده از دادگاه به خاطر فریادهایی که بر سر آنها کشیدم اخراج شدم و متعاقب آن سلول انفرادی کوچکتر هم نصیبم شد همراه با اذیت و آزار بیشتر وقتی آنها خود به فکر خود نبودند من باید چند بار به خاطر آنها خودم را به دردسر میانداختم دوم اینکه دوست عزیز بنده این مطلب را به خاطر این ننوشته ام که کسی بداند من که هستم یا چه کردم بحث من در این نوشته اعتقادات آبکی بازجویان و در کل سردمداران رژیم است و بس نکته دوم بنده مجبور بودم در این نوشته یک چیزهایی را جابجا بنویسم که .... امیدوارم درک کنید

محمد یوسفی گفت...

خواهش میکن جناب ناشناس اول هر کاری دوست دارید انجام دهید شما لطف دارید

ناشناس گفت...

آخرین عکس کروبی

http://salehat.ir/index.php/component/content/article/84-news/khabar-vijeh/131-1389-11-27-18-06-52